Toont alle 5 resultaten

Rhein-Main Expres – 1 persoon, éénpersoonskamer

UITVERKOCHT
Kamer met één éénpersoonsbed, u reserveert 1 bed.

-Donateurs graag eerst inloggen via uw donateursnummer, de korting wordt na het toevoegen aan de winkelmand automatisch verrekend.

Rhein-Main Expres – 1 persoon, twinbed

UITVERKOCHT

Kamer met twee éénpersoonsbedden, u reserveert 1 bed.
-Geef duidelijk aan met wie u samen reist. Bij geen voorkeur, gaat u ermee akkoord dat de kamer wordt gedeeld met een ander.

Rhein-Main Expres – 1 persoon, tweepersoonsbed

UITVERKOCHT

Kamer met één tweepersoonsbed (één matras), u reserveert dus een half bed.

Donatie

Let op! Bent u donateur of heeft u al een account? Log dan eerst in via Winkel -> Mijn account voordat u verder gaat met het overmaken van uw donatie of log in tijdens het afrekenen.

Kiest u voor de donatieoptie Stoomkoffie? Houd er dan rekening mee dat we deze donatie elke maand incasseren.