Wegens de uitbraak van het coronavirus is ons museum gesloten voor alle bezoekers en ook zullen er geen evenementen plaatsvinden. Overeenkomstig de richtlijnen van de overheid en het RIVM zullen deze maatregelen voorlopig van kracht blijven. Op dins- of donderdagavond kunt u telefonisch contact met ons opnemen tussen 19:00 en 21:00 op nummer 06-15 63 22 08.

Woensdag 10:00 – 15:00
Zaterdag 10:00 – 17:00

Op feestdagen gesloten.

Toegangsprijzen

Volwassene € 3,00
Kind (4 t/m 12 jaar) € 2,00
Kind (0 t/m 3 jaar) gratis

Bezoekadres

Stoom Stichting Nederland
Rolf Hartkoornweg 50
3034 KL, Rotterdam

Bekijk op kaart

ingang-1

Rondleidingen
Onder begeleiding van een SSN-medewerker kunt u een rondleiding maken door de werkplaats en over het buitenterrein. Hij/zij vertelt daarbij alle in’s en out’s over de SSN, haar geschiedenis en activiteiten en natuurlijk de collectie.

De rondleidingen worden uitsluitend op zaterdagen gegeven en starten om 14:00. Buiten de reguliere entreeprijs vragen wij hiervoor € 1,50 pp.

Bij binnenkomst treft u onze entree en winkel aan. Door het aanschaffen van bijvoorbeeld een leuke koffiebeker of een t-shirt helpt u mee aan het onderhouden van de locomotieven en rijtuigen! Op de 1e etage vindt u onze modelbaan die door de kinderen altijd erg leuk wordt gevonden.

Heeft u vragen, wilt u met een groep komen of wilt u gebruik maken van een speciaal arrangement? Neem dan contact met ons op of kijk op de pagina Verhuur voor meer info en mogelijkheden.