Vandaag, 14 december 2020, is er in Nederland een verscherping van de coronamaatregelen aangekondigd. Nederland gaat in lockdown. Alles wat niet essentieel is moet sluiten waaronder musea. Vanwege deze aangekondigde maatregelen zal de SSN 1,5 meter expres geen doorgang kunnen vinden.

Wij vinden dat heel erg jammer, graag hadden we een jaarafsluiting met de stoomtrein gereden. Zaterdag 21 december 2019 reden we de laatste stoomtreinreis naar de kerstmarkt in Bonn. Nu één jaar later heeft de Stoom Stichting Nederland de ritten die gepland stonden in 2020, in zowel Nederland als Duitsland, zelf moeten annuleren of zijn door de organisator geannuleerd.

Wij willen u als donateur, reiziger en belangstellende bedanken voor het vertrouwen dat u in ons had. Volgend jaar gaan we het alsnog proberen.

Namens alle collega’s van de Stoom Stichting Nederland wens ik u fijne kerstdagen en een heel voorspoedig 2021.

Hou vol en blijf gezond.

Bestuur en medewerkers,

Stoom Stichting Nederland